Fietsen naar Magdeburg via Praag - Reisverslagen van Sietse Bunk - WaarBenJij.nu Fietsen naar Magdeburg via Praag - Reisverslagen van Sietse Bunk - WaarBenJij.nu
Fietsen naar Magdeburg via Praag

Hallo Allemaal,

Morgen is het weer zover, ik vertrek voor een 4 weeks tour.
Deze zal in totaal 1700 km zijn, met als eind bestemming Magdeburg. Natuurlijk fiets ik eerst even naar Praag om daarna de Elbe te volgen naar Magdeburg, waar ik weer huis waars probeer te gaan.

Afgelopen tijd een hoop korte tripje gemaakt, waarbij weer de nodige ongemakken. (bekeuring wildkamperen, kapote benzine brander ect.)
Ik hoop voor deze tocht, dat ik dit soort dingen niet mag mee maken, helaas is een tocht met de fiets onvoorspelbaar. En als ik terug thuis ben of onderweg mijn verhaal aan het tippen ben zou het saai zijn als er niks gebeurt.
Ik ga mijn uiterste best doen om jullie op de hoogte te houden via deze site. Morgen vertrek ik. Fiets op de knooppunten naar Millingen aan de Rijn, dan ga ik over op het route boekje 'fietsen naar Praag' en als laatst fiets ik de Elbe Radweg naar Magdeburg.

Groeten Sietse

Recente Reisverslagen:

23 September 2012

Vliegende Tassen en moppende mederwerkers

11 September 2012

Ruud
Sietse

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22673

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 06 September 2014

Fietsen langs de frontlijn

01 Mei 2013 - 01 Augustus 2013

Pelgrimstocht naar Santiago

03 September 2012 - 02 Oktober 2012

Fietsen naar Magdeburg via Praag

Landen bezocht: