De allerlaatste dagen - Reisverslag uit Geldermalsen-Oost, Nederland van Sietse Bunk - WaarBenJij.nu De allerlaatste dagen - Reisverslag uit Geldermalsen-Oost, Nederland van Sietse Bunk - WaarBenJij.nu

De allerlaatste dagen

Door: Sietse bunk

Blijf op de hoogte en volg Sietse

25 Juli 2013 | Nederland, Geldermalsen-Oost

22 juli 2013 is het al vroeg warm
en starten 9 uur.
Als we om15 uur willen stoppen omdat het zo heet is moeten we nog een 1 uur zoeken naar camping.We vinden een camping in grathem camping peelhof.

23 juli besluiten we vroeg te vertrekken en staan we om 07.20 uur op de pedalen. We besluiten vandaag 50 km te fietsen om voor de warmte op de camping te komen.Daar aan gekomen is de camping vol. En doet de eigennaar niet haar best om een plekje te maken voor ons.We fietsen door in de warmte en komen om 15.30 uur aan in sint anthonis. Waar we een zomerse bui krijgen. En verbaast staan hoe hard het naar beneden komt.

24 Juli

Hebben we een rustig dagje omdat we vandaag naar Jorn fietsen dat 30 km verderop ligt. De omgeving is erg bosrijk en denk aan alle landen die ik heb door kruist en zo onzettend verschillend zijn. Hun cultuur,landschappen, steden ect. Na een aantal stops komen we om 1400 uur bij jorn aan waar we onze fietsen in de kelder mogen zetten en hartelijk worden ontvangen met thee en voor mij een cola. Na de kamer vol te hebben gelegt met verschillende matjes gaan we eten in de stad. Maar dat gebeurt na een hollands biertje waar de vermoeidheid mij over valt. Het is al even geleden dat ik een rustdag heb gehouden. Als ik mijn bord vol met vlees krijg aangeboden eet ik als een dolle. Wat mij normaal gesproken goed afgaat. Maar in dit geval besef ik dat ik vet eten niet meer gewend ben en heb de hele avond last van een vol gespropt idee. Het was gezellig met elkaar een happie te eten. Na een bakkie koffie besluiten we om 2130 uur te gaan slapen. Waar ik realiseer dat het even geleden was dat ik binnen sliep.Maar dat moment is kort want 5 min later ben ik weg en als de wekker gaat kruip ik er nog niet uit. Pas om 9.30 uur op 25 juli zitten we op de fiets en fietsen we de dijk af naar het varikse veer. Bij het varikse veer is het bijna voorbij. Zet mijn tent op in varik en fiets mijn laatste 9.74 km naar geldermalsen waar ik me realiseer dat mijn reis difinitief voorbij is.Hou de site in de gate want er komt nog een terug blik!

  • 25 Juli 2013 - 22:18

    Joke Kant:

    Hoi Sietse,

    Blij dat je weer gezond thuis bent. Heb genoten van je geschreven verhalen, maar wil ook graag luisteren naar en lachen om de verhalen die je te vertellen hebt (met de fles op tafel :-)).

  • 27 Juli 2013 - 21:45

    Santien Eggebeen:

    Hoi Sietse,

    Fijn dat je weer gezond en wel thuis bent! Het zal wel heeeeeeeel erg vreemd zijn, weer in je eigen huis, wat je nog maar pas had. Rust maar een weekje lekker uit, voor zover dat gaat met dit warme weer! Ik hoop dat je snel gewend bent.

    Santien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geldermalsen-Oost

Sietse

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 22730

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 06 September 2014

Fietsen langs de frontlijn

01 Mei 2013 - 01 Augustus 2013

Pelgrimstocht naar Santiago

03 September 2012 - 02 Oktober 2012

Fietsen naar Magdeburg via Praag

Landen bezocht: